Facebook jako marketingový nástroj. 7 způsobů, jak lépe využít jeho potenciál

- Reklama -

Jak zvýšit prodej pomocí Facebooku?

Vyplatí se investovat do reklamy na sociální síti?

Jak s ním správně zacházet?

Facebook všichni známe a téměř všichni ho využíváme. Není to jenom skvělý nástroj k rozvíjení sociálních kontaktů, ale i těch obchodních. Čím dál více společností využívá sílu nejpopulárnější sociální sítě.

Nejnovější finanční výsledky Facebooku jsou více než zajímavé. Kromě rekordních tržeb i zisků (tržby: 17,93 mld. dolarů; zisk: 3,69 mld. dolarů), které meziročně vzrostly o desítky procent, stále roste i uživatelská základna, byť o poznání pomaleji. Přesto jde o velmi zajímavá čísla:

Uživatelé, kteří jsou na Facebooku alespoň jednou za měsíc: 1,59 miliardy (nárůst o 14 %)

Uživatelé, kteří jsou na Facebooku denně: 1,04 miliardy (nárůst o 17 %)

To je přece neuvěřitelné množství potenciálních zákazníků!

Každý podnikatel může díky Facebooku snadno a za nízké náklady oslovit mnoho uživatelů. Navíc lze takovou reklamu velmi dobře zacílit. Chcete oslovit zákazníky podle místa bydliště, věku či pohlaví? A co takhle podle jejich zájmů? I to jde. Facebook můžete stejně dobře využít v regionálním podnikání, jako v plošné podpoře image Vaší značky.

Jak co nejlépe využít potenciál Facebooku? Podívejme se na několik strategií, kterými lze vylepšit práci s tímto unikátním marketingovým nástrojem.

Optimalizujte svůj profil

Vaším cílem je zaujmout a nalákat zákazníky, aby získali nejen dobrý dojem, ale aby se k Vám vraceli.

Proto prvním nezbytným krokem, který musíte udělat, je dobře upravit a optimalizovat svou stránku na Facebooku.

Jak na to? Doporučujeme řídit se heslem „V jednoduchosti je síla“. Neuškodí, když přidáte špetku své přirozené kreativity, abyste zaujali, nicméně na první pohled musí být jasné:

1. Kdo jste
2. Co děláte / co nabízíte

Nezapomeňte odkázat na webové stránky a napsat, v čem a proč jste nejlepší.

Proč je sdílení s fanoušky vítaná přidaná hodnota?

Otočte, prosím, na 2. stránku.

- Reklama -