5 důvodů, proč se účastnit soutěží pro začínající podnikatele

- Reklama -

Mám skvělý nápad a jsem přesvědčený o tom, že bych s ním uspěl. Jak to ale udělat, když nemám prostředky na reklamu? Jak se bez investice do reklamy zviditelním, aby se o mně lidé dozvěděli?

Trápí Vás podobný problém?

Máte skvělý nápad, ale lámete si hlavu nad tím, jak ho dostanete do povědomí?

Vypadá to jako bludný kruh. Nemůžete si dovolit zaplatit reklamu. Jenže bez reklamy zákazníci nebudou vědět, že vůbec existujete. Tak co s tím?

Pokud jste drobný začínající podnikatel (nebo se na to chystáte), nevěšte hlavu. Z tohoto začarovaného kruhu vede zajímavá cesta ven.

Odpovědí může být soutěž pro začínající podnikatele. Možná se Vám to bude zdát jako pošetilý nápad, soutěžit o úspěch.

Ukážeme Vám, že není.

V dubnovém vydání Business Life ukazujeme mimo jiné i příběhy tří osobností, z nichž každá uspěla jiným způsobem. Lukáše, Jaroslavu a Janu. Zdánlivě je spojuje pouze to, že jde o drobné lokální podnikatele, kteří se nebáli opustit jistotu zaměstnání a rozhodli se splnit si sen.

Jejich příběhy však volně spojuje ještě jedna – nezamýšlená – linka. Všichni se zúčastnili některé ze soutěží či projektů pro začínající podnikatele – a to se pro ně stalo odrazovým můstkem k úspěchu.

Soutěží pro začínající podnikatele je v Česku vícero. Obvykle je pořádají velké korporace v rámci společenské odpovědnosti. Cílem těchto soutěží je pomoci s rozjezdem začínajícím podnikatelům, kteří mají zajímavé nápady.

A proč se do takové soutěže přihlásit? Důvodů je celá řada, podívejme se na pět nejzásadnějších.

1. Zpětná vazba – máte šanci uspět?

Přestože se jednotlivé soutěže mohou lišit v pravidlech či požadavcích, jedno mají společné. Pokud se do nich přihlásíte, tak zjistíte, jestli má Váš nápad šanci uspět. Jestli má vůbec smysl, abyste investovali čas, energii a peníze do svého podnikatelského záměru.

Rozhodně doporučuji účast ve všech podobných projektech a soutěžích,“ říká Lukáš Drlík, majitel levandulové biofarmy a levandulové kavárny, který vyhrál jak regionální, tak celostátní soutěž Rozjezdy roku 2015. (Psali jsme o něm i zde) „V dnešní době se musí člověk snažit sám a málokdo pomůže. A když se naskytne příležitost v podobě soutěže, kdy je někdo ochoten Vám pomoci, rozhodně toho využijte. Když přijdete s dost originálním nápadem a dobře ho zpracujete, tak i dneska můžete začít podnikat. A v soutěži zjistíte, jestli máte šanci na úspěch. “

V čem dalším Vám soutěže mohou pomoci?

Otočte, prosím, na 2. stránku.

- Reklama -