Zamyšlení na víkend: Co zkusit franšízu?

Franšíza restaurace. Přemýšleli jste někdy o ní?
- Reklama -

Chcete podnikat, ale bojíte se podnikatelského rizika natolik, že Vás to svádí k tomu raději nepodnikat?

Mít výhody podnikatele, a přitom snížit podnikatelské riziko, jde pomocí franšízingu. Proč je dobré o něm přemýšlet, třeba o tomto víkendu?

Franšízing je založen na myšlence: Lépe jednou pořádně myslet a stokrát výsledek uplatnit, než stokrát myslet a stokrát výsledek uplatnit.

Ten, kdo franšízu nabízí, pronajímá svůj nápad zájemcům, které navíc podporuje v úspěchu – jde mu přece o to, aby měl nejlepší reklamu.

Ten, kdo franšízu přijímá, dostává hotové podnikání včetně kompletní know-how a licence k jeho provozování. Díky tomu dnes podniká spousta lidí, kteří nemají žádný unikátní nápad, jen využívají něčí jiný – a za to odvádějí autorovi nápadu poplatky.

Přemýšlíte o tom? Pak Vám inspirace k franšízám přináší jak aktuální magazín Business Life, tak příští magazín FC. A jaká pro byste měli zvážit?

Proč bojovat s titány, když se s nimi můžete spojit?
Proč bojovat s titány, když se s nimi můžete spojit?
  1. Větší šance na podnikatelský úspěch

Podnikatelský úspěch dělá jak úspěšný nápad, tak úspěšná realizace. Když přicházíte s čímkoli novým na trh, nevíte ani jedno – zda to bude úspěšné a jak to úspěšným udělat. Ztrácíte spoustu času stále novým zkoušením. S franšízou kupujete už prověřený nápad i realizaci. Ačkoli nic není dokonalé, poskytovatel franšízy má osobní zájem na neustálém vylepšování nápadu i realizace. A to i bez Vašeho přičinění. Pohodlné, že?

  1. Nikdy v tom nejste sami

Proč by Vám někdo radil s Vaším podnikáním, když není Váš společník nebo mecenáš? V poskytovateli franšízy však máte od začátku mentora, který má osobní zájem na tom Vám pomoci co nejrychlejší orientaci a vyhnutí se chybám, které znehodnotí jeho značku.

Jeho výhodou je i to, že má zpětnou vazbu od dalších provozovatelů jeho licence. Jejich zkušenost je Vám k dispozici. Ano, částečně za tuto pomoc platíte například v příspěvcích na marketing. Nicméně o ten se starat už nemusíte. Vše probíhá centrálně. Šetříte čas i energii, a přitom máte o reklamu postaráno.

Na co často umírají drobní podnikatelé?

A proč to s franšízou nehrozí?

Otočte, prosím, na 2. stránku.

- Reklama -