Dejte mi na bramborový salát! aneb S crowdfundingem může uspět každý

Zac Brown ukázal, že lidé mohou přispět na cokoli. Stačí se o to pokusit.
- Reklama -

Nemám úspory, v bance mi nepůjčí, sehnat investora je bez šance.

A přitom mám tak skvělý nápad!

Přemýšlíte o podnikání a zní Vám to povědomě? Stojí Vám v cestě za podnikatelským snem nedostatek kapitálu?

Kdo četl aktuální vydání magazínu Business Life, ví mnohé o crowdfundingu. Kdo ještě nečetl, tomu ukážeme, jak silný je to nástroj získávání peněz.

Proč je pro každého

Každý člověk je jiný. Někdo je skrblík, jiný štědrý. Někdo podporuje jen velké vize, jiný malé nápady. To, co se konkrétně Vám nezdá, se může líbit někomu dalšímu. Na tom je postaven crowdfunding.

Crowd znamená dav (velkou skupinu lidí) a funding způsob financování. Crowdfunding je tedy způsob financování, kdy větší počet jednotlivců přispívá svými penězi na konkrétní představený projekt. Základním principem tedy je, že VELKÝ počet lidí přispěje svou MALOU částkou. A protože prezentace jednotlivých projektů je časově omezena, dav se rozhoduje rychle – pod tlakem času.

I když se to na první pohled nezdá, vytvořit skupinu osob z řad veřejnosti, která společně zafinancuje konkrétní projekt či podnik, je jednu z nejvýkonnějších metod, kterou podnikatelé po celém světě využívají k tomu, aby získali potřebný kapitál. Ostatně, o výhodách crowdfundingu jsme psali i tady. Jaká je ale šance, že opravdu s crowdfundingem uspějete? Má smysl to vyzkoušet?

V zahraničí se nikdo nebojí

Z crowdfundingu se nedělá věda. V zahraničí stačí vytvořit VELMI ZÁKLADNÍ projekt a odprezentovat ho tak, aby zaujal co nejvíce lidí na internetu. Prohlédnete-li si zahraniční crowdfundingové portály, uvidíte, že se tak získávají peníze na nahrání CD, natočení filmu, otevření kavárny, obchodů i výrobu futuristických hodinek či elektronických hraček.

Ostatně, jak snadné je uspět s crowdfundingovou kampaní, dokládá příběh Zacka Browna z Ohia…

Otočte, prosím, na 2. stránku.

- Reklama -