Hvězdné popisky, které prodávají: Staňte se copywriterem a strhněte zákazníky na svou stranu

- Reklama -

Podnikáte na internetu?

Pokud ano, tak víte, jakou sílu má kvalitní produktový popisek.

Zákazník, který si vybírá nějaký produkt online, si ho nemůže prohlédnout na vlastní oči. Kromě (často ilustrační) fotografie se orientuje právě podle popisku daného produktu.

Další způsoby, jak zefektivnit internetový prodej a zvýšit zisky, rozebíráme v tištěném časopise Business Life. Teď se ale zaměřme na všechno, co souvisí s dobrým popiskem.

Jeho kvalita totiž často bývá jedním z hlavních kritérií, které pomohou rozhodnout, zda zákazník nákup provede.

Napsat kvalitní produktový popisek není jednoduché. My to víme, a proto přinášíme několik tipů, díky nimž se velmi rychle stanete schopným a pohotovým copywriterem.

Kdo je copywriter

Copywriter je zkrátka textař. Jeho pracovní náplní zpravidla bývá vymýšlet kreativní, zábavné, stručné a výstižné popisky k produktům, které chce zadavatel prodat.

Jde o to vyprodukovat neotřelé fráze, které zvýrazní hlavní přednosti prodávaného zboží a vyzdvihnou je nad ostatní.

V několika málo znacích je přitom třeba jasně a pochopitelně podat všechny informace, které zákazník potřebuje jako podklad pro rozhodnutí o koupi. Pokud copywriter odvede kvalitní práci, měl by mít zákazník po přečtení popisku jasno.

Konkurenční boj

Online nakupování je dnes v módě. Je to pohodlné, praktické a jednoduché. Nemusíte nikam chodit a zboží Vám většinou doručí přímo pod nos.

V nakupování přes internet je uložen velký kapitál a ten, komu nechybí selský rozum a trocha šikovnosti, ví, že zde lze vydělat pěkné množství peněz.

Konkurence je široká a prosadí se jen ti s těmi nejostřejšími lokty.

O tom hovoří i čísla – z 12 milionů e-shopů ve skutečnosti prodává a vydělává jen asi 65 000.

Ostrý loket v nakupování po síti je kvalitní popisek

Vezměme za příklad snad největší internetový obchod u nás. Přestože všichni chytají kopřivku z protivného alzáka, tak nikdo nemůže popřít, že Alza zkrátka jede. Neustále rozšiřuje sortiment a expanduje i za hranice naší republiky.

Proč?

Investuje do vzdělávání a školení profesionálních copywriterů, kteří odvádí perfektní práci.

Píší popisky, které vydělávají. V copywriterské branži představuje práce v Alze zkušenost, která bývá v životopisech velmi ceněna.

Jak má dobrý popisek fungovat? Otočte, prosím, na další stránku.

- Reklama -