Czech Republic Product: To nejlepší z českého trhu na jednom místě

Radek Kubíček
- Reklama -

Radek Kubíček se v oblasti zahraničního obchodu cítí jako ryba ve vodě.

Již delší dobu podniká v oblasti marketingu a cestovního ruchu. Své znalosti se rozhodl zúročit v praxi a založil Czech Republic Product.

Online katalog, který má za úkol propagovat české výrobce v zahraničí, byl spuštěn v srpnu.

Jedná se o velmi účinný systém propagace firem, produktů a služeb prostřednictvím internetu. Czech Republic Product jako takový vytváří efektivní online marketing, jehož výsledkem by mělo být navýšení návštěvnosti webových stránek společností, které se v katalogu zaregistrují.

Široké regionální pokrytí

Ačkoliv hlavním cílem Radkova online katalogu je propagace českého podnikání v zahraničí, nezapomíná ani na tuzemský trh.

V tomto směru edukuje zahraniční studenty, turisty a obchodní partnery a ukazuje jim, že na webu Czech Republic Product najdou všechny potřebné informace o českých firmách, výrobcích a službách v několika světových jazycích.

Co je cílem Czech Republic Product?

  • Zvednout obchodní kredit českým společnostem

  • Umožnit českým firmám prezentaci v několika světových úředních jazycích

  • Zviditelnit české podniky před potencionálními klienty formou PR článků a videí

  • Představit české podnikání na mezinárodních veletrzích

  • Vytvořit platformu, která pomůže propagaci českých výrobků v zahraničí

Čím je Czech Republic Product inspirován?

  • Dlouholetými zkušenostmi se zahraniční klientelou

  • Poznatky při prezentaci českých výrobků v zahraničí

  • Podobnými zahraničními projekty, které již úspěšně fungují a napomáhají tak exportu daných zemí

Své místo v Czech Republic Produkt si může dovolit každý, protože…

  • … je určen nejen pro velké podniky, které mají prostředky pro financování rozsáhlých reklamních kampaní.

  • … míří i k malým či středním podnikatelům, kteří chtějí reklamu také, ale nemají k dispozici dostatek nutných finančních obnosů.

  • … se snaží maximalizovat návratnost vstupní investice.

  • … funguje na základě férové cenové politiky, díky níž si registraci v něm může dovolit skutečně každý.

Co se skrývá v pozadí takového projektu? Co všechno obnášela jeho příprava?

Co dává českým firmám kromě toho, že je zviditelní na zahraničním trhu?

Jaké kroky musí podnikatel učinit, aby se mohl stát jeho součástí?

Čím se liší od podobných českých projektů, jako je třeba CzechTrade?

Odpovědi na tyto i další otázky naleznete v aktuálním čísle našeho tištěného časopisu Business Life, který si můžete objednat pouze zde. Číslo s tématem Krize jako příležitost přináší rozhovor s Radkem Kubíčkem, zakladatelem projektu Czech Republic Product. Více o tomto zajímavém projektu se dozvíte zde.

bl_footer_31_8_vyslo_malej5_9

Pokud jste v podnikání zažili krizi, pak jistě víte, jak těžké je najít v sobě znovu odvahu a odhodlání. Zvednout se a jít dál. Pokud krizi právě prožíváte, pak onu sílu možná stále hledáte. Aktuální číslo BL podává pomocnou ruku všem hledajícím. Tou se může stát řada motivačních příběhů našich lídrů, kteří využili krize jako odrazového můstku při cestě za úspěchem.

Diskuzní stránka BusinessLeaders je zde.

© Kateřina Lukášová

- Reklama -