9 zaručených tipů, jak zvednout návštěvnost webu

Charts and analytical data on the tablet screen with a cup of coffee and a telephone in the background
- Reklama -

Internet dnes hýbe světem a podnikatel, který se nedokáže patřičně prezentovat prostřednictvím webových stránek, jako by nebyl.

Zajímá Vás, jak si udržet webovou klientelu?

Potřebujete vyšší návštěvnost svých webových stránek?

Nebo chcete zvýšit obrat pomocí internetu?

Pokud jste odpověděli kladně alespoň na jednu z těchto otázek, rozhodně čtěte dál. Máme pro Vás 9 praktických doporučení, jak zajistit, aby se zákazníci na Váš web vraceli rádi a často.

1. V jednoduchosti je krása

Barevné, líbivé, designové.

Střízlivé, jednoduché. Elegantní.

Zaujměte na první pohled. Strohou prostotou. Zapomeňte na kýčovitě barevné nápisy vystřelující až do oblak. Ty jen ničí zrak. A zbytečně lekají.

Buďte mírní, ale rozhodní.

Jděte za svým, ale čistě.

2. Struktura a obsah

Kromě grafiky pečlivě promyslete strukturu webu a jeho obsah. Zde tkví jádro celé věci. Dejte si dostatek času na promyšlení celé záležitosti a své nápady sepište na papír. Poraďte se s odborníkem, který přinese na danou problematiku objektivní pohled nestranného specialisty.

3. Pište blog

Blogy se v posledních letech rozmáhají. A zřejmě ne bezdůvodně. Vhodné jsou zejména pro podnikatele, kteří se realizují v oblasti produktů a služeb.

Děláte výživové poradenství?

Cvičíte jógu?

O oblasti, na niž je Váš byznys zaměřen, jistě máte široké znalosti a perfektně se orientujete ve všem, co s ní souvisí. Vědí to i Vaši klienti a zákazníci?

Dejte jim to na vědomí prostřednictvím blogu, kde je budete pravidelně informovat o svém zaměření prostřednictvím zajímavých a čtivých článků.

Myslíte si, že na to nestačíte? Najměte zkušeného copywritera, který tento problém vyřeší za Vás. Nebo si přečtěte nás článek Hvězdné popisky, které prodávají: Staňte se copywriterem a strhněte zákazníky na svou stranu a inspirujte se zde uvedenými tipy. 

4. Stručně, jasně a výstižně

Stručné, výstižné – nikoho nebaví číst dlouhé nicneříkající články bez obrázků. Informace sdělujte úderně. Pojmenovávejte věci pravými jmény. Nechoďte kolem horké kaše. Dbejte úsloví Méně je více. V oblasti reklamního businessu se na to často zapomíná, a podle toho to bohužel často i vypadá. Ne nadarmo se říká také Mlčeti zlato.

Sdělte svým zákazníkům vše podstatné, ale bez zbytečné omáčky.

Jděte rovnou k věci a získejte si je svou přímočarostí. Buďte konkrétní. Sdělte jim hned na počátku, co nabízíte a za kolik. Mluvte k nim lidsky, bez množství neznámých cizích termínů. Ukažte jim, že jste stejní jako oni, a právě proto dokážete nejlépe splnit jejich přání a očekávání.

Dejte jim berličku a ukažte, že je nezklamete. Že vám mohou věřit. Umístěte na web recenze od spokojených uživatelů. Nic nepřiláká tolik jako slova chvály od někoho, kdo již vaše služby vyzkoušel. Od někoho skutečného.

5. Mějte jasný záměr

Zformulujte si sami pro sebe myšlenku, kterým směrem by se měl web ubírat. Co by měl návštěvníkům sdělovat. A té se držte.

Mějte vizi. A nechte jí prodchnout celý web.

Ať je zde vidět Vaše osobitost. Máte rádi šedou? No tak si dejte šedé pozadí. Víte, proč ji máte rádi? Tak to ostatním řekněte. A dejte to do souvislosti s podnikatelským záměrem, který propagujete.

Zdánlivě nepodstatné detaily se ve světle rozhodování mohou stát důležitými aspekty.

Obejděte se bez irelevantních obsahů. Necpěte sem nic, co přímo nesouvisí s Vámi a Vaší činností.

Pamatujte – držte se své vize. Nic víc, nic míň. V jednoduchosti je krása. A čemu lidé rozumí, pro to se většinou rozhodnou.

Otočte, prosím, na další stránku. 

- Reklama -