Jak uspět na internetu? Stejnojmenná kniha vám poradí

- Reklama -

Michal Prokop a Jiří Adamec, autoři knihy Jak uspět na internetu: Uskutečněte svůj podnikatelský sen, vědí, že o marketingových strategiích anebo prodejních dovednostech toho bylo napsáno už hodně. Proto se rozhodli sepsat knihu, která se věnuje spíše technické stránce realizace on-line byznysových řešení.

I když se Vám zpočátku může zdát kniha nezáživná, rozhodně Vám bude ku prospěchu, když si ji přečtete od začátku do konce. Je totiž více než pravděpodobné, že posune Váš on-line byznys zase o něco dál.

Nejzajímavější myšlenky z knihy:

Registrace nové domény

„Samotná doména k provozu webu nestačí – budete také potřebovat webhosting, respektive prostor, kam svou webovou prezentaci umístíte. Právě tam pak bude doména odkazovat.“

Redakční systém WordPress

„Redakční systém WordPress je snad nejlepší věcí, která se tvorbě webu stala. Ač by nás někteří profesionální weboví vývojáři za předchozí větu ukamenovali, faktem je, že WordPress přinesl možnost skutečně snadné a intuitivní webové tvorby do rukou všem, včetně absolutních začátečníků a neprogramátorů.“

Logo rychle a levně

„Tvorba profesionálního loga a logomanuálu je specializovaná oblast, na kterou se soustředí špičkoví grafici. Takové logo může ve výsledku přijít na desítky, až stovky tisíc korun…. Pro začínající malé podnikatele je však získání takového loga většinou nedosažitelné, zejména pak z finančních důvodů. A v té chvíli přicházejí na řadu jiná řešení. Logo je možné legální cestou získat už za pět dolarů, tedy asi sto korun.“

Databáze zákazníků

„Asi znáte takové ty weby, kde na vás vyskakují okna pro zadání e-mailové adresy, všude svítí placená reklama, prodejní odkazy a podobně. Takové stránky ve výsledku zákazníky jenom odradí. Nezískají si důvěru zákazníka a on nebude mít důvod ani potřebu se registrovat do e-mailové databáze.“

E-mailing chytře

„E-mailovou databázi je vhodné od samého počátku budovat profesionálně a koncepčně. Abychom toho byli schopni, potřebujeme vhodné komplexní řešení, které nám vše výše uvedené umožní.“

Prodáváme a fakturujeme

„Fakturační nástroje musejí samozřejmě splňovat nároky dané zákonem a legislativou, což FAPI bezezbytku splňuje, a strčí tak do kapsy i nejrůznější zahraniční moduly pro WordPress, které často bývají přeložené do češtiny, ale naprosto nekorespondují s tím, jak má podle zákona například vypadat daňový doklad.“

Zákaznická podpora

„Zákazník hledá především pomoc, porozumění a servis na nejvyšší úrovni. V dnešní době platí, že zákazník by měl dostat více, než kolik od Vás reálně očekává. Jen tak obstojíte v tvrdém konkurenčním prostředí.“

Správa kontaktů

„Asi nejpropracovanějším českým CRM systémem, na který jsme narazili, je Anabix. Jde o nezávislý projekt, vyvíjený společností Abandon. Pro nás je navíc zajímavé, že jej lze velmi efektivně propojit i s nástroji jiných vývojářů.“

Máte o knihu Jak uspět na internetu: Uskutečněte svůj podnikatelský sen zájem? Objednejte si ji v našem e-shopu ZDE.

Zajímá Vás také, jak uspět ve skutečném, reálném světě? Pak se inspirujte příběhy našich business leaders, kteří na tom byli se sny a plány podobně jako Vy. Už máte svůj výtisk magazínu BUSINESS LEADERS? Pokud ne, vyplňte své údaje ZDE.

Raději čtete z mobilního telefonu či tabletu? Můžete si předplatit i elektronickou verzi ZDE.

© Michaela Dočkalová

- Reklama -