Jak správně motivovat zaměstnance

- Reklama -

O úspěchu firmy rozhodují lidé, kteří v ní pracují. O tom není pochyb. Jsou-li kvalitní a motivovaní, dokážou pozvednout i průměrný produkt, vyšperkovat službu.

Každý podnikatel také ví, že alfou a omegou jeho úspěchu je strhnout lidi pro svou věc. Nástrojem, který to dokáže, je interní komunikace (nebo také interní marketing, chcete-li).

Událostí tohoto týdne v Praze bude IN Communication Forum, konference právě o interní komunikaci. Mezi mnoha vystupujícími bude možné inspirovat se například případovou studií šéfa interní komunikace Škoda Auto a.s. Tomáše Novotného, nebo ukázkou efektivní komunikace s využitím technologií v podání Adriany Dergam, ředitelky korporátní komunikace a udržitelného podnikání ze společnosti Vodafone.

K čemu to vlastně manažerům a podnikatelům může být? Inu, správná interní komunikace zvyšuje motivaci. Zaměstnanci díky ní vědí, CO mají dělat a PROČ. Je to způsob společného sdílení vizí, cílů a hodnot celé firmy. Ostatně, v příštím magazínu Business Leaders si to ukážeme i na příkladu jedné velké firmy, která začala od nuly a dnes má příjmy jako celé Řecko.

Vysvětlíme si, jak se prostřednictvím interní komunikace společnosti zlepšují vztahy se zaměstnanci a jak lze ještě více uspokojit jejich potřeby. Je to jeden z klíčů k úspěchu. Vždyť lidský kapitál ve většině firem tvoří 50 procent veškerých nákladů. A správná interní komunikace pomáhá zvyšovat angažovanost zaměstnanců, zlepšovat jejich vztah k firmě a ztotožnění se s firemními hodnotami. Je prokázáno, že spokojený zaměstnanec obslouží svého zákazníka mnohem lépe než zaměstnanec nespokojený.

Zajímá Vás, jak zajistit, aby interní komunikace byla nejen pravdivá, otevřená a včasná, ale hlavně účinná? Jak jejím prostřednictvím zabránit mnoha zbytečným problémům, které mohou negativně ovlivnit život firmy a pracovní atmosféru?

Pokud se chcete zúčastnit IN Communication Fora a jste předplatiteli magazínu Business Leadersmůžete do Národní technické knihovny v Praze zamířit i zdarma. Věnujeme totiž dvě vstupenky v hodnotě 6900 Kč těm dva čtenářům, kteří jako první správně zodpoví následující otázku:

Jakou jednu krásnou větu si často opakovala Ilona Chaurasia Markvartová, aby jí při dvou dětech pomohla pokračovat v cestě i tehdy, když se jí nedařilo podle představ?

Ta myšlenka je ztučněna v závěru strany 63 nového vydání Business Leaders o výmluvách.

Odpovědi uvádějte do komentářů pod článek. První dva správní hadači berou vše. Budeme je kontaktovat.

Digitální verzi tohoto vydání lze číst ZDE.

© Petr Casanova

- Reklama -