Česká aplikace MyStay pomáhá hotelům i hostům

- Reklama -

Představte si ideální pobyt: před příjezdem vám od ubytovacího zařízení přijdou veškeré informace, vy na základě nich zvolíte transfer z letiště, rovnou vyplníte check-in formulář, podepíšete jej a odešlete. Na hotelu už jen pozdravíte recepčního a rovnou se budete moci jít uvelebit na připravený pokoj. A třeba si tam i objednat kávu. Celý tento proces přitom zvládnete pomocí jediné aplikace.

Žádné papírování, žádné zdržování. Česká aplikace MyStay se rozhodla digitalizovat ubytovací služby a nabízí okamžitý přístup ke všem potřebným informacím i přímé spojení mezi hotely a hosty. Umožňuje nejen komunikaci před i během pobytu včetně on-line check-inu, ale pomáhá také získávat okamžitou zpětnou vazbu, nabízí hostům zajímavosti doporučené jejich hotelem v okolí místa jejich pobytu a je v ní možné zobrazit a ihned zakoupit širokou nabídku doplňkových hotelových služeb.

Úspěšná historie MyStay se přitom začala psát teprve nedávno, v polovině roku 2016, kdy se projekt zúčastnil akceleračního programu Startup Bootcamp v Amsterdamu. Zde také získal své první investory, mezi něž patří například nejznámější nizozemská hotelová rodina Van Der Valk. Další zlom přišel především v rámci spolupráce s Booking.com, který platformu MyStay nedávno vybral mezi své pilotní projekty.

Dnes už činí celková investice do start-upu celý milion eur a aplikace MyStay pomáhá už více než 250 hotelům a apartmánům ve 32 zemích světa. „V projektu s mezinárodním dosahem, který má navíc už osvědčenou myšlenku i produkt, vidíme velký potenciál. Snažíme se proto pomoci nejen s financemi, ale také s dalším rozvojem platformy,“ říká člen představenstva společnosti NetSide Europe, která patří mezi ty, které do start-upu vložili kapitál.

Myšlenka moderního cestování nadchla i zakladatele Invia.cz Michala Drozda: „MyStay by si v budoucnu měl najít místo v každém hotelu či apartmánu na světě,“ říká další z významných investorů. Radka Novotného, výkonného ředitele MyStay, zájem o projekt nesmírně těší. „Velmi si toho vážím a těším se na společnou cestu k digitalizaci odvětví cestovního ruchu. Věřím, že jsme na správné cestě,“ uzavírá.

Barbora S.

Více inspirace? Tipy přímo od úspěšných pěkně všechny pohromadě? Objednejte si předplatné tištěného časopisu Business Leaders přímo zde.