Menstruační kalhotky Snuggs boří tabu a šetří přírodu. Duo českých inovátorů sází na špičkové tuzemské nanotechnologie

Hosty nového podcastu Business Leaders byli tentokrát Linda Šejdová a Tomáš Zahradník z české firmy Snuggs. Dva mladí podnikatelé přináší revoluci do velmi specifického byznysového odvětví, kde se u nás dlouhá léta nic nového nedělo – vyrábí speciální menstruační kalhotky. S návrhem na inovativní produkt, s nímž spotřebitelky šetří přírodu až o 140 kilo odpadu ročně, oslovili libereckou univerzitu. Brzy potom, co uvedli na trh první protoypy, se staly kalhotky Snuggs hitovkou dámských hygienických potřeb.

Linda s Tomášem předpokladají, že by se měl obrat firmy do konce roku zvednout na osm milionů korun a počet prodaných produktů na více než 10 tisíc. Teď chystají expanzi: Chtějí kalhotky dostat do sousedních států, lékáren a drogerií, ale také třeba za dívkami do zemí třetího světa, kterým běžně hygienické potřeby tohoto druhu chybí.

Při propagaci tohoto výrobku musí být nicméně tahle symaptická dvojka Čechů velmi pozorná. Nejde jen o spoustu hejtrů, kteří čekají na sociálních sítích, ale i o to, jak ženám chytře nabídnout neznámý produkt, o němž dosud neví, že by ho vlastně mohly nutně potřebovat. V rozhovoru s Danem Tržilem hovoří Linda s Tomášem o tom, jak si ověřovali, že bude mezi ženami o jejich kalhotky zájem, prozrazují, jak se jim podařilo oslovit univerzitu při shánění nejlepších odborníků v zemi, sehnat vhodné dodavatele i zaměstnance nebo kdy je podle nich vhodné zvážit první nabídku od investorů.  

Kde všude můžete naše podcasty poslouchat zjistíte na: https://www.businessleaders.cz/podcast. Přímo v panelu přehrávače si pak můžete danou epizodu také stáhnout ve formátu MP3.

Barbora Sirová, Dan Tržil