K čemu nás vedou české školy a proč mladí nemohou najít, v čem jsou dobří?

Pozvání do dalšího dílu podcastu opět přijal psycholog Petr Pacher, kterého jste v rámci podcastů Business Leaders mohli slyšet mluvit o využití psychologie v managementu. Tentokrát si s ním Dan Tržil povídal o největších úskalích vzdělávacího systému.

Petr Pacher studoval všeobecné lékařství, které ho následně přivedlo k psychologii a managementu. Založil Institut aplikované psychologie, přivedl do České republiky americkou Univerzitu pro aplikovaný management, kterou zde pět let provozoval, a založil také portál Psychologie pro každého, kde publikuje články a podcasty na téma osobního rozvoje, vztahů a kariéry. Se svým týmem se věnuje zejména vývoji nových metod pro vzdělávání, kterými dosud úspěšně prošlo několik stovek tisíc lidí. Také přednáší na vysokých školách v Čechách i zahraničí.

S jednou ze svých přednášek vystoupí Petr Pacher také na listopadové konferenci Kam kráčí management, kterou spolupořádáme s jeho Univerzitou aplikovaného managementu. Chyťte si lístek na akci, dokud je ještě čas, a staňte se lídrem, jakého byste sami nejraději následovali.

V tomto podcastu se dozvíte:

  • jaký je rozdíl mezi dovednostmi a znalostmi
  • k čemu nás vede český vzdělávací systém a co je toho historickou příčinou
  • proč není mladá generace směrována k tomu, aby se našel její skutečný talent, a jak tomu předcházet