Jak na efektivní online schůzku podle Davida Koláře

Kde poslouchat náš podcast?

Spotify
iTunes

Současná situace ve společnosti s sebou přináší spoustu změn, a to nejen pro naše osobní, ale především pracovní životy. Pro každého podnikatele a pro každou firmu je správně fungující obchodní proces stěžejním pro správné a zdravé fungování. Spousta podnikatelů, zejména v B2B obchodu, je přímo závislá na práci svých obchodních zástupců. Ti ale velmi často potřebují přímý kontakt se svými klienty. Ne vše jde vyřešit přes e-mail a telefon. Osobní setkání je pro takové obchodníky stále náročnější. Proto se spousta firem rozhodla osvojit si nové nástroje a začít dělat svůj obchod moderně v online prostředí. 

David Kolář je dnes mezi mnoha obchodníky považován za průkopníka moderního online obchodu. Když už před pár lety říkal, že efektivní obchodní schůzku lze realizovat online, bez závislosti na místě a času, spousta podnikatelů se mu vysmívala nebo tvrdila, že to není možné. Dnes za Davidem tito podnikatelé chodí a žádají o radu. 

Bohužel i my jsme byli nuceni s ohledem na současnou situaci změnit naše plány a už dvakrát přeplánovat konferenci Tajemství obchodu. Mezi řečníky měl vystoupit právě i David Kolář a podělit se jak během přednášky, tak i během workshopu o nástroje, které i jemu pomáhají efektivně zvládat každou online obchodní schůzku. 

Věříme, že Davidovy zkušenosti, tipy a triky na online jednání mohou být přínosem pro každého obchodníka a podnikatele, který nechce čekat na úspěch. Proto se Lukáš setkal s Davidem Kolářem a připravil pro posluchače svého podcastu Myšlením na vrchol speciální epizodu, ve které z Davida vytáhl jeho know-how, které dnes školí i pro velké obchodní firmy, a pomáhá jim tak nastavit moderní sales proces.

V podcastu se dozvíte:

  • Jak správně připravit svého klienta na online schůzku
  • Jednoduchý nástroj, který vám pomůže s efektivním plánováním schůzek
  • Na co bychom neměli zapomenout před žádnou online schůzkou
  • Jaké nástroje používat pro videohovory 
  • Jak vést videohovor od začátku až do konce 
  • Jaké výhody nám nabízí videohovor oproti osobnímu setkání
  • Nástroje, které vám pomohou odlišit se od konkurence, zaujmout a efektivně oslovit klienta
  • Proč by neměl každý akviziční hovor končit větou „pošlete mi nabídku do mailu“